Forum stajnia w czb Strona Gwna stajnia w czb
stajnia w czarnym bocie :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

wcześniej pewnie trzeba zrobić próbny.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum stajnia w czb Strona Gwna -> lato 2010
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
stolniczek <3


Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 721
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 22:54, 08 Kwi 2014    Temat postu: wcześniej pewnie trzeba zrobić próbny.

mam pytanie do Was, może ktoś z Was wie i umiałby odpowiedzieć na moje pytanie
[link widoczny dla zalogowanych]
A po co kupujesz sobie opaske uciskowa?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam! [link widoczny dla zalogowanych] CZeść.
wiec czekalam na nie z dusza na ramieniu.... Witajcie wszyscy.Moze i ja podziele sie z wami moimi wrazeniami.Bylam w Rzymie 8 lat,obecnie jestem w Usa 3 lata.W Rzymie zostaly moje kolezanki i moja rodzona siostra z ktora jestem caly czas w kontakcie.Przez te 8 lat wiele razy zmienialam prace.Zaczynalam w restauracji na polnocy w sarnico.Mialam 20 lat gdy wyjechalam-nie w ciemno.Dostalam niezla szkole zycia.PLAKALAM i chcialam uciekac do Polski.Duma i wstyd nie pozwolil,zostalam.Potem z restauracji ucieklam,dzieki pomocy pewnej pani.Pojechalam do Rzymu.Znalazlam prace,slownika nie wypuszczalam z reki,uczylam sie wloskiego.Zaczynalam na stalce,przy rodzinie,potem lungoorario,a potem na godziny.Przyjezdzalam do polski srednio 2 razy w roku.Dolaczyla rowniez do mnie moja siostra.Po paru latach poznalam chlopaka polaka.Zamieszkalismy razem.Pracowalismy,malo balowalismy,odkladalismy,On mial samochod ,wygoda i wydatki. Jutro napisze cos więcej, bo padam, po całym dniu podrózy. Zobacz nawww.feelbeauty.eu/forum ponad 800tematów ,ponad 6000postów,fotki pozabiegowe a ty ,40 beatko ile schudlas na tej diecie? [link widoczny dla zalogowanych]
Jutro mam ją odebrać w aptece. Ok, ide makaron odcedzac Słyszałam że Nikole są bardzo ładne i przede wszystkim MĄDRE!!!!!!!!!!!! one wchodza do domu,chowaja sie przed zimnem,szczegolnie na jesien,wiosne...ugotujcie dobra zupke.pycha! napewno oba powinny być brane pod kontrolą lekarza. Dziękuję Bogu że miałam choć pracę inżynierską do pisania bo jak myślałaby o tym od momentu jak poznałam termin to na ortopedię nie było by już czasu, pilniejszy by był psychiatryk...teraz jak wiem że zostało 27 dni do godziny 0 to i tak zaczynam wariować...są dni że wydaje mi się że dam radę, szkoda tylko że przeważają takie gdzie zaczynam odchodzić od zmysłów. chciałabym Cie prosić zebyś mi napisała jak przebiegało u Ciebie chudniecie na meridi , jak długo juz ja bierzesz, jak sie czujesz i jakie efekty .
To jest wielki popyt i luka rynkowa na takie uslugi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ceny ma niezle ten pan dr:
[link widoczny dla zalogowanych]

sprobuje zorbic tak jak tu piszecie mam nadzieje ze pomoze...
[link widoczny dla zalogowanych]
Cieszę się Kamciu, że już Ci troszkę lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
do Misior napisz więcej konkretów!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powiem tak, przed glodowkami i w kilku pierwszych dniach lewatywa codziennie, pozniej robie juz jedna na 2-4 dni. [link widoczny dla zalogowanych] Które tak nie niszcza wlosow.
Mam problem z wypryskami, cellulitem i przewlekłą, ciągnącą się już wiele lat chorobą zatok szczękowych. Dobre koszulki ma diesel, firmy sportowe, ale też kiedys znalazłam w hipermarkecie w koszu za 5 zł tiszert, który wytrzymał więcej niż inne drożyzny. Chętnie poznam kogoś (konkretnie: rozmowa z psychologiem: Bierz coś na obniżenie. [link widoczny dla zalogowanych]
DO TEGO PANI SIEDZACA W RECEPCJI WYGLADALA NA PSYCHICZNIE CHORA BO CIAGLE SIE USMIECHALA SZTUCZNIE DO WSZYSTKICH.. Malo sie ruszac, albo wogole, bo wtenczas moze Cie popedzic. Piszcie jak chcecie wiedziec wiecej czy nawiazac kontakt/przyjazn. Pozdroski Jutro mam bardzo ważny dzień- i muszę być w dobrym humorku od rana. Ja raczej czym pochwalić się nie mam. Nawet ostatnio jak byłam w klinice leczenia bezpłodności to się dowiedziałam,że skoro mam owulacje to moja prolaktyna nie ma wpływu na zajście w ciąże, ale niestety nie moge zajść, staram się aż 4 lata.
[link widoczny dla zalogowanych]
ciekawe jak bedzie tym razem??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszę jako ostrzeżenie dla tych co chcą się wybrać do fryzjera na ul.
[link widoczny dla zalogowanych]

A ty go obserwuj ...
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmmm... Po drugie mam skoki nastroju - albo śmieję się ze wszystkiego, albo snuję się ze skwaszoną miną.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie musialam brac zadnych lekow przeciwbolowych, i nie byl to ciagly bol, tylko takie chwilowe pobolewanie, trudno mi to opisac, cos czulam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Myje sobie i myje a tu na ścianie taki wielki czarny pająk...
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S. [link widoczny dla zalogowanych] kopenhaskiej.
No a poza samym kursem czy szkoleniem nic tyle nie da co praktyka! Z kolei częste używanie prysznica powoduje, że organizm kobiety szybko przyzwyczaja się do bodźców i oczekuje coraz silniejszych. yazoo-don't go To koniec moich pytań jak narazie... Z rana .. [link widoczny dla zalogowanych]
I zastanawiam się czy nie skrócić głodówki. Bede dawal znac jak u mnie i na pewno dam kilka rad. Witam, Problemy problemami, duży biust i te sprawy;p Fajnie wiedzieć ze są osoby które tez maja problem z tym ale żeby w moim wieku mieć 75D!? jak zmiescic w sobie litr wody? lokali rozrywkowych unikam bo zwykle tam skażona atmosfera . twoje rady sa tak zaj**iste ze wlasnie wypije Twoje zdrowie
[link widoczny dla zalogowanych]
napewno to w jakims stopniu pomoze w schudnieciu, ale wydaje mi sie ze robienie lewatywy tylko i wyłącznie po to zeby zgubic kg to troche przesada, polecał bym diete, duzo ruchu , duzo sportu, i moze wtedy jako uzypełnienie lewatywe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Póxniej będę reprezentowała się sama.
postraszcie pourywaniem łbów !

nio ja tez biore bromka mam za wysoka prolke.
[link widoczny dla zalogowanych]
Musisz go wyprobowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziesiątki kobiet podobnych do Ciebie sobie z tym radzą, z powodzeniem kupując na odległość i dopasowując staniki do biustów z przeróżnymi problemami, więc naprawdę nie widzę powodu, żebyś robiła z siebie taki wyjątek i bieliźnianą męczennicę [link widoczny dla zalogowanych] rozgrzewać termoforem
Tego dnia zamiast owoców jemy warzywa i staramy się wypić przynajmniej 1,5 litra wody. 1.40 minut po zabiegu wyjąć tamponik z ust. Rozumiem że ludzie sie ich boją, aczkolwiek ten strach jest nieuzasadniony. a pozatym półroku temu usuwałam ciąże!! Pozdrawiam Was wszystkie!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
ale tam tez najwieksze sa raczej 43. Na koncu neurolog postawil diagnoze , jest to migrena z aurą. Zarejestruj się tutaj: tez chce zgubic 16kg! ja zawiozlam taki prezent koledze do Szwecji byl bardzo zadowolony gosc3 jak tylko bede w stanie wesprzec to to zrobie, mysl pozytywnie, nasz umysl ma wielka moc! aha a mam pytanie co z bliznami?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeśli nie ..
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo boli mnie przód głowy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum stajnia w czb Strona Gwna -> lato 2010 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin